۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

پیامی ساده و مشکل به توده های مردم ایران

پیامی ساده و مشکل به توده های مردم ایران

تودۀ مردم (کارگران و زحمتکشان)!

فهمیدن پیام زیر ساده و عمل به آن مشکل است، ولی راه دیگری نیست:

* اگر می خواهید در مبارزه تان به پیش روید، باید میلیونی در تظاهرات های ضد رژیم جمهوری اسلامی شرکت کنید.

* باید بدانید برای چه هدف هایی تظاهرات و مبارزه می کنید. اگر می خواهید این رژیم را سرنگون کنید، باید آگاه باشید، چه رژیمی واقعاً منافع شما را تأمین می کند.

* تظاهرات های میلیونی شما، که در آنها رژیم سیاسی آیندۀ خود را شعار می دهید، در دل رژیم جمهوری اسلامی چنان ترسی ایجاد خواهد کرد که کم کم فلج خواهد شد و شما نیز قوی تر خواهید گشت.

* رژیمی را که می خواهید جانشین جمهوری اسلامی کنید، باید مهمترین خواست و شعار شما در تظاهرات ضد رژیم باشد، یعنی باید شعار مرگ بر جمهوری اسلامی را با زنده باد رژیمی که باید برقرار شود همزمان بگویید.

* شما باید ببینید مبارزۀ چه جریان سیاسی ای واقعاً بیانگر و مجری خواست های شماست. قدرت واقعی شما در پیوند با چنین جریان سیاسی ای متمرکز می شود، شما با قدرت متمرکز خود و ادامۀ مبارزه، می توانید رژیم جمهوری اسلامی را از بین ببرید و دولت خودتان را ایجاد کنید.

* تنها با چنین قدرت متمرکزی که محصول پیوند نیروی بزرگ شما با این جریان سیاسی است می توانید رژیم جمهوری اسلامی را درهم بشکنید و آن را به دَرَک بفرستید.

* ما برآنیم و بارها گفته ایم آن نظام سیاسی ای که باید جانشین جمهوری اسلامی شود و خواست های فوری وسیع ترین توده های مردم یعنی کارگران، دهقانان و دیگر زحمتکشان شهر و روستا را برآورده کند و زمینه را برای پیکار قطعی طبقۀ کارگر برای محو هرگونه استثمار و ستم و فقر و تباهی و جهل فراهم سازد جمهوری دموکراتیک شورائی است. شما با مبارزه برای ایجاد چنین نظام سیاسی ای است که می توانید انقلاب بزرگ و پیروزمندی برپا دارید، انقلابی که این بار سُکان آن را خود در دست داشته باشید و اجازه ندهید نیروهای استثمارگر و ستمکار جدیدی آن را به نام شما و به کام خود و به ضد شما تغییر ماهیت دهند و به شکست بکشانند.

* شما بی تردید در ادامۀ مبارزه، به کمک آن جریان سیاسی ای که از خود شما و مجری واقعی خواست های شماست و می تواند با پیش بینی درست حوادث، شما را در مبارزه تان هدایت کند، خواهید فهمید که چه زمانی شیرازۀ نیروهای مسلح رژیم ارتجاعی جمهموری اسلامی در حال از هم پاشیدن است، آنگاه شما باید تحت رهبری جریان سیاسی خودتان، مسلح شوید و این رژیم ارتجاعی را ساقط کنید.

* تنها خواست و مبارزۀ شما می تواند آبستن چنین نظامی باشد به شرطی که اجازه ندهید اهداف، استراتژی و تاکتیک مبارزه تان را نیروهای ضد انقلابی تعیین کنند که اینک ادعای رهبری مبارزۀ شما را دارند. این خود شمایید که باید مامای این نظام سیاسی باشید و شرائط تولد سالم آن را به وجود آورید. این مبارزۀ شماست که باید این نظام سیاسی جدید را به وجود آورد و پرورش دهد.

آزادی و رفاه آیندۀ شما، راه دیگری جز چنین مبارزه ای ندارد. راه درست تنها همین است.

جمعی از کمونیستهای ایران (آذرخش)

٦ مهر ۱۳۸۸، ٢٨ سپتامبر ٢٠٠٩
azarakhshi@gmail.com
www.aazarakhsh.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر