۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

آزادی و دموکراسی انقلابی با سرنگونی جمهوری اسلامی تأمین می شود

آزادی و دموکراسی انقلابی با سرنگونی جمهوری اسلامی تأمین می شود


 

کمونیست ها گفتند: جمهوری اسلامی رژیم سرمایه داران و زمین داران است و علیه شهروندان و توده های زحمتکش، دست به هر جنایتی می زند.

کمونیست ها گفتند: حاکمیت جنایتکار اسلامی از بهره کشی و استثمار کارگران و زحمتکشان تغذیه می نماید و با استبداد و ستمگری دوام یافته است. سرکوب مداوم کارگران و زحمتکشان، اعدام هزاران انقلابی و کمونیست و اعمال فشارهای مضاعف بر جوانان و زنان و دانشجویان انقلابی، نقاب از چهره ضد انقلابی و مخوف رژیم برداشته است.

سی سال حاکمیت جنایتکارانه جمهوری اسلامی توهمات توده های مردم را از بین برده است و اکنون تود ها آگاهانه به اعتراض علیه رژیم دست می زنند .

مردم ایران در جنبش توده ای به مقابله با جمهوری اسلامی برخاسته اند و اراده کرده اند که با ادامۀ تظاهرات های خیابانی تا درهم شکستن این رژیم ضد مردمی به پیش روند. آری، کارگران و زحمتکشان باید با اعتراضات و اعتصاب های عمومی در مراکز کارگری و محل کار خویش جنبش انقلابی را عمق و وسعت ببخشند. تودۀ مردم ایران باید در تظاهرات های خود شعار سرنگونی رژیم را سر دهند، زیرا عامل فقر و گرانی، بیکاری و جهل و جنایت حاکم بر جامعه جمهوری اسلامی است.

پایان دادن به تبعیض و نابرابری و به کف آوردن آزادی و دموکراسی فقط در گرو برپایی حاکمیت انقلابی کارگران و زحمتکشان است. تلاش همۀ توده های ستمدیده باید در جهت برقراری جمهوری دمکراتیک شورایی سازمان داده شود.

با حاکمیت کارگران و زحمتکشان، بجای حاکمیت سرمایه داران و زمین داران، آرامش و آسایش جامعه، با نفی ستم طبقاتی و اعمال قدرت شوراهای انقلابی، امکان پذیر است.


 

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری دمکراتیک شورایی

زنده باد سوسیالیسم

اتحاد نیروهای چپ انقلابی درون کشور

دی ماه 88

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر